contact us

03-6124355

03-6124355 | 04-6860977 | 052-3422990

זמינים לכל שאלה.

facebook
 

רשלנות רפואית שיניים

דרישת פיצוי מקסימלי, דעו את זכויותיכם ע"פ חוק.

רשלנות רפואית שיניים

משרד עורכי דין דוד ניר טיפל ומטפל במספר רב של מקרי רשלנות רפואית שיניים, אנו ניצבים לרשותכם בכדי לסייע לכם לדרוש פיצוי מקסימלי אשר מגיע לכם ע"פ חוק, על נזק שנגרם לכם או לילדכם עקב רשלנות רפואית.

טיפול שיניים רשלני אשר מחמיר ואף גרם לנזקים.

ביקור אצל רופא שיניים מקושר אצל רבים מאיתנו לחוויה לא נעימה, מפחידה שהיינו מעדיפים להימנע ממנה. לרוב מדובר בפחד לא מבוסס ואנו מסיימים את הטיפול בהצלחה ואף ללא כאבים. אך לעיתים, המטופל "זוכה" לקבל טיפול רשלני אשר לא רק שלא מיטיב את מצבו אשר בגינו נזקק לביקור אצל הרופא, אלא מחמיר את מצבו וגורם לו לנזקים.

תביעת רשלנות רפואית שיניים

בתביעת רשלנות של רופא שיניים במהלך הטיפול בפציינט, ביהמ"ש יבחן האם הרופא הפר את חובותיו כרופא סביר כלפי המטופל והאם התנהלותו הייתה רשלנית. אם ביהמ"ש יקבע שהרופא התרשל, הוא יעבור לבחון את הקשר הסיבתי והיקף הנזק הנטען ע"י הפציינט.

בהקשר זה יש לציין את חוק זכויות החולה, אשר דורש מכל רופא לקבל מהחולה הסכמה מדעת לפני שהוא נותן לו את הטיפול הרפואי. הסכמה מדעת תינתן רק לאחר שהרופא הביא בפני המטופל את כל ההסברים והמידע אודות הטיפול הרפואי, סיכויי הצלחתו, הסיכונים הטמונים בו וטיפולים חלופיים אפשריים.

אי מסירת מידע כזה יכולה לשמש עילה לתביעה בשל פגיעה באוטונומיה, כלומר: פגיעה בזכות של החולה לבחור אם לקבל טיפול רפואי כזה או אחר לאחר שכל המידע הרלוונטי מצוי בפניו.

במקרים שבהם תוכר פגיעה באוטונומיה, התובע יהיה זכאי לפיצוי מבלי שיצטרך להוכיח קשר סיבתי בין אי קבלת הסכמתו לבין הנזק שנגרם כתוצאה מהטיפול.

 

לתיאום פגישה במשרדנו התקשרו 03-6124355

להלן קישורים חשובים  בנושא :

משרד הבריאות

מדינת ישראל – הרשות השופטת

צור קשר סיוע מיידי

03-6124355